torsdag 8 maj 2008

Tänker inte skriva nått om matchen mot Schweiz igår. Den är bara glömma coh komma igång direkt idag igen.
Vi kan fortfarande vinna andra gruppspelet, även om vägen känns något krokiga och bökigare just nu. Men lag som Vitryssland och Schweiz kommer säkert kunna röva bort poäng för Tjeckien och Ryssland med.
Men det gäller att vi får igång spelet ikväll. Och det kommer bli jobbigt utan Niclas Wallin i backspelet, tur att Murray kommer in i laget precis nu.

Läste nyss att The Times uppger att West Ham vill köpa ut Ljungberg, Boa Morte och kaptenen Lucas Niell från sina kontrakt. Att man vill bli av med Boa Morte kan jag verkligen förstå, han har inte gjort nått rätt sen han kom till den vackra klubben från östra London. Ljungberg hade en jobbig säsong och med tanke på hans årslön på 45 miljoner kan jag förstå om man vill lägga dom pengarna på nått annat. Lucas Niell är väll den jag stäler mig mest frågande till isf. Men jag har inte sett tillräckligt mycket matcher för att göra en riktig bedömning iår.

Sjukligt skönt väder ute, synd bara att man ska behöva jobba i långbyxor.
Har även tagit och beställt mig två par nya shorts och ett par badshorts idag, så ska de väll komma lagomt till lönen. Fint fint.

har även styrt upp nu så det är möjligt för alla, även icke reggade, att kommentera inläggen här..

Inga kommentarer: