fredag 30 maj 2008

Det har inte blivit så mycket bloggande denhär veckan. Men har väll med sommaren att göra.
Hursomhelst så fick man en mindre trevlig start på dagen idag. Började 11 på jobbet, men 11.21 ringer chefen mig coh frågar var jag är. En fortfarande sovande Mr C säger nått om försovning, slänger på luren, slänger på sig kläder och får springa de 2 kilometerna till jobbet. I denhär värmen med arbetarbyxor, tischa, tjocktröja och keps till klädsel, sen var det bara till att gå runt coh känna sig allmänt svettig och äcklig hela dagen på jobbet. kunderna lär jubla när de får ett svettigt drägg på besök..?
Jaja, anledningen till försovningen var iaf att jag satt uppe till halv sex på onsdags natten/torsdags morgonen och kollade igenom utbildningar. Blir förmodligen till att starta nått på distans förhoppningsvis redan under hösten nu.

Precis när jag fått ett jäkla sug för att gymma igen så får stråhallen såklart för sig att stänga för sommarn. Imorgon stänger man och öppnar först den 11 augusti. Synd synd för en tränings sugen Patrick.

Ett stort mysterium är hur det kan gå så sjukt dåligt med spelandet för mig just nu. Hela hösten så vann jag i stort sett vad jag än spelade på. Nu funkar det inte alls. Satte in 100 kr på betsson för några dagar sedan. Började ju bra, ökade upp till 150 samma kväll. Men nu är det bara 20 kr kvar. Helt sjukt!

Sitter för övrigt och lyssnar på The Last Shadow Puppets just nu. Efter att ha hört de sex första spåren så kan jag säga att det är bra, helt klart. Men om det är så väldigt uppseendeväckande vette tusan. But-maybee-it-will-grow-on-me..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får väl börja spela poker istället ;)
Bra pengar på det om det vill sig!

Geezer sa...

Jo, visst är det bra pengar i poker. Men jag kan fan inte ens värdet på de olika händerna :P

Anonym sa...

Då Äre bara o börja o träna på davids då!

Geezer sa...

davids är för dyrt för min religösa budget...