lördag 5 april 2008

Fyfan va jag hatar RixFM ibland. Veckans hitvarning har varit Jason Mraz - I'm Yours. Hallå? Jag fick låten skickad till mig i juni 2007, låten är alltså ett år gammal. Men nu har man nån fucked-up verision av den som är långt ifrån lika bra som orginalet och spelar den twentyfour/seven ungefär och kallar dne alltså för veckans hitvarning.. Sjukt!

För vörigt tycks örebro insett att de är dags att göra dedär generationsskiftet som de borde gjort redan för tre år sen ungefär. Dock hade de gärna för mig fått harva vidare i div.1 med några överbetalade föredettingar och gubbar några år till..

Idag ska jag, min säng, min tv och chipsen coh cola vara jävligt tighta. Först 16.00 Djurgården - Malmö följdt av 18.00 Roma - Genoa. Ser ut att bli en riktigt trevlig dag!

Och efter Rögles målkalas i dalarna igår så tror jag stenhårt på att de grönvita kommer att spela elitseriehockey nästa säsong! och jag är faktiskt inte förvå¨nad om de blir tillsammans med äckliga Mora. Rögle har de bästa spelschemat utav lagen som slåss om de så just nu ser de ljust ut i Ängelholm.

2 kommentarer:

TheSud sa...

Rögle spelar nog inte elithockey ändå ;) Kenny har skadat sig ..


Och generationsskifte i örebro? vafan, de sparkar ju 20-åringar :P

Geezer sa...

även vid ett generationsskifte måste man kicka de som inte håller, oavsett ålder, sörru..