tisdag 12 februari 2008

Självklart va man Mr Brightside och sov hela dagen idag så nu lär de inte bli nån sömn inatt. Så då får man springa runt där på jobbet imorgon och bära kylskåp, spisar, diskmaskiner och framförallt tunga jävla tvättmaskiner med sömnen hängande i ögonlocken. Jag hatar fan tvättmaskiner.. Alltid krokiga jävla stentrappor och smala dörrar de ska in igenom. 110kg man ska bära i en sylvass stållist, jag älskar de.. Men men, nu ska jag inte klaga. Så länge de inte handlar om tvättmaskiner så är jobbet rätt soft ändå.
Nått man dock borde beklaga sig över är de faktum att jag bara pallra mig till gymmet två gånger förra veckan och med tanke på ett brutalt felvridet dygn så kom man inte dit idag heller.
Dags för skärpning nu och en Patrick som kör ett mage/rygg-pass imorgon efter jobbet.

Ryktas föresten att man varit seriös och gjort köttgryta för första gången i sitt liv idag, haha. Blev faktiskt över förväntan och nu har man fan extrema mängder köttgryta ståendes i kylen/frysen.

Hur som haver så får denhär arbetsveckan gärna rulla på riktigt snabbt så man får torsdag eftermiddag snart :)

Inga kommentarer: