måndag 11 februari 2008

Det ryktas att helgen som varit måste vara en av de bästa på bra länge. Det började med att Josefine förgyllde fredagskvällen och hela lördagen spenderades med grabbarna hemma hos sudden och tv-spels turnering. Haha, nördigt värre. Men ordentligt med krädd till alla som gjort min helg!

Jag har för övrigt kommit fram till att jag är en sjukt kass bloggare, faktiskt. Är sällan, eller snarare aldrig, jag ens orkar med tre-fyra inlägg här under en och samma vecka. Illa illa, men den största dissen går ändå till alla som fått för sig att använda blogg.se. Sjukt fult och jag hatar verkligen skiten!
Så, nu har jag fått gnällt lite över nått meningslöst..

Läste föresten ut 'I huvudet på John McEnroe' för nån vecka sedan. Bokens första halva är snuskigt bra och beskriver rivaliteten och rivalitetens vänskap mellan Borg-McEnroe. Den andra halvan som mer handlar om hur McEnroe blev Nikes första stora affischnamn håller långt ifrån samma klass, tyvärr. Men ändå en bok jag rekomenderar!

Längtan efter sommaren börjar även bli grym nu. Har spenderat hela natten med att lyssna på sommarmusik och drömma mig bort till sommaren. Som faktiskt kan bli riktigt bra. PiP, Onsdagsklubben, Fotbolls EM och några festresor står på schemat så de får gärna bli Valborg med efterföljande fyra månader nu..

Avslutar med dagens låt:
Plain White T - A lonely september
Bubblare blir klassikern Feeder - Shatter

Inga kommentarer: