tisdag 19 februari 2008

I Italien må de vara Genoa som gäller men ändå går dagens diss till Maxwell i Inter. Fattar inte att han kan få vara så självskriven på vänsterkanten i ett så pass stjärnspäckat gäng. Nu spelade han iofs upp sig i andra halvlek mot Liverpool..

German Gordillo är ett riktigt snyggt namn må jag säga, haha. Men helt klart intressant att Degen har Boca spelare på prov. Vore kul om han kunde bli en succe.

Viktor Sjödin klagar på domarnivån i Sverige. Hm, ja, med tanke på hur oslipade hans tacklingar brukar vara så är de ju inte så konstigt att man inte är bästa kompis med domarna då. Dock kul med en spelare i Bik igen som smäller på ordentligt, behövs för att trötta ut motståndarbackarna.

Dagens andra diss går till rondellbygget. Helt sjukt att få för sig att plantera skog mitt i rondellen..

Och har jag dissat två grejer bör jag väll även passa på att plussa två saker. Och då börjar jag med Jack&Jones vårjackor. Finns en hel del sköna Windrunners i rätt färger där, synd bara att JJ och kvalitet aldrig gått hand i hand direkt..
De andra pluset går till Alicia Keys nya platta. De två låtar man hört hittills är sinnessjukt sköna :)

Inga kommentarer: