fredag 22 februari 2008

Okej, jag är sämst på dehär med att blogga. De kan vi verkligen konstatera nu. Men vi kan ju iaf låtsas att de beror på att jag har ett så grymt händelserikt liv att jag helt enkelt inte hinner med..

Viktig match för Bik idag. Seger och jag tror stenhårt på play-off. Men de lär bli tufft idag, ska även bli intressant att höra va de s.k. experterna kan om vår hockeystolthet.
Även KHC lirar en viktig match idag, borta mot Köping och de har faktiskt en hel supporterbuss med sig, kul!

Hade tänkt mig att beställa en Sergio Tacchini tracksuit idag. Visste med mgi att de hade de på LaRedoute i höstas men så kollar man igenom kataolog idag coh upptäcker att de numera endast har hela tracksuits i Adidas. Vafan, Adidas känns alldeles för tråkigt för att införskaffa. Varenda svensson har ju en sån hemma i garderoben typ.. Nej, får se hur vi löser dethär nu. jakten går vidare..
Jakten går även vidare på ett par vita tennisshorts, helst i Sergio eller Fila. Så om nån får syn på ett par såna nånstans, hör av er!

Inga kommentarer: