onsdag 2 maj 2007

Det ryktas att de va ett bra tag sig jag orkade skriva nått här nu och egentligen orkar jag inte de ikväll heller, så förvänta er nått utöver de vanliga i tråkighet och lågklassig nivå.
Bara tre dagar kvar nu till KSK drar igång hemma mot rävåsen på Stråvallen. Underbart, för man har nästan redan tröttnat på Mark Selmers Degerfors. Bara en pinne hittills, när de borde ha varit MINST sex!

Ishockey-VM har ju inletts under helgen, men i ärlighetens namn har jag inte sett en enda hel match hittills, av diverse olika anledningar. Men imorgon kväll när de är dags att ställas inför den första prövningen mot Schweiz så ska jag bänka mig framför tv och se hur de på pappret sannslöst svaga svenska VM-lag kanske kan formas till en livsfarlig lagmaskin. Dock tror jag tyvärr att de kommer behövas lite spetskompetens till detta bygge för att de ska räcka hela vägen. Men man vet ju aldrig..

Även om de inatt ska knarkas Lars Winnerbäck på hög nivå så blir låttipset; Moonbabies - Take me to the ballroom, underbar!

Inga kommentarer: