torsdag 20 augusti 2009

Måste ju trycka ut ett inlägg idag med fan. Nu är iaf 3 av 10 dagar på jobbet avklarade. 7 arbetsdagar kvar, sen bär det av!

----

örebro torskade med 6-0 mot Almtuna igår. Ett Almtuna som torskat med 3-1 mot vik tidigare denna säsong. De ser inte så bra ut för örebro.
Lustigt också att man nu sparkar Holma. De va ju Fahlander som snackade om att de inte värvade några "video-juggar". Nehepp, va detta inte en "youtube-finne" då?

Men men, ska inte hetsa upp mig för mycket över örebros motgångar än. Bik har egentligen inte presterat något mer än 10 tursamma minuter iår. Och jag blir inte förvånad om vi får ordenligt med torsk av just örebro nere i Karlskrona. Vi med lite rutin från försäsongsturneringar vet ju hur dte brukar gå..

----

Ett klipp från West Hams premiär borta mot Wigan. Från puben Boleyn:


Detdär ska vi slå inne på Red Brick den 16 september! varenda jävel som nånsin andats Bofors ska vara där då!
Ryktas för övrigt om 25kr ölen, dock inget som är bekräftat/dementerat..

----

Nu ska jag ägna mig åt lite politik med. Anser att det nya introduktions bidrag Karlskoga funderar på att införa är riktig skit. Det enda positiva med det är väll att familjens samtliga vuxna måste aktivera sig i programmet och praktiken för att man ska få bidraget. Men annars anser jag att dte är rent skit.
Varför ska man ge bättre möjlgheter åt vissa än åt andra? De svenskfödda som sitter utan arbete(och kanske aldrig haft nått arbete, haft problem i skolan osv) bör absolut få nått liknande progrm, med lika högt bidrag isf!
Jeje, ska inte ge mig in för mycket på detta nu. Då kommer folk tro att jag har rasistiska åsikter, vilket knappast är fallet..

1 kommentar:

Anonym sa...

han fick betydligt mer än 2000. det var bara lönen. men han är rätt hårt inblandad i M-1 Global så han har även rätt mycket deg därifrån. Precis som Fedor.

Vart också rätt chockade när jag läste hans lön