onsdag 26 augusti 2009

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1209028/BREAKING-NEWS-Man-stabbed-West-Ham-Millwall-fans-brawl-outside-stadium.html
- http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/england/article5694524.ab
- http://svt.se/2.21862/1.1666644/krigszon_runt_west_hams_arena&from=rss


Verkar som det går rätt hett till nere i London just nu. West Ham!
Matchen vanns för övrigt av underbara Claret&Blue med 3-1 i förlängning. Vid Carlton Coles 2-1 mål pitchades även planen av 50-talet West Ham!

----

Påtal om West Ham så måste jag ju påtala man verkligen lider med Calum Davenport som knivhöggs så kraftigt i sitt hem natten till lördagen att det finns risk för att han får amputera benet.
Hoppas du blir helt återställd, Up the Irons!

----

Idag har man varit på resande fot tillsammans med sudden och införskaffat lite tyg och pyrotekniska attiraljer inför Karlskronaresan. Som det nu endast är dryga 27 timmar kvar till. Dags att låta Blekinge uppleva vad Bofors är för några då!

Kommer försöka styra lite "livebloggande" där nerifrån, med resultat och min åsikter om matcherna.

----

För övrigt så måste jag berätta om när min alltid like positiva far idag fick höra om att mina ligament i knäskålen åkt på endel tryk och rubbats. Man fick sig då en mycket lång och givande predikan.
Denna predikan handlade självklart om hur jag nu har förstört mig för hela livet och kommer påverka mig med gångproblem när jag kommer upp i hans ålder. Haha, det var ju väldigt peppande att höra..
Själv är jag dok väldigt nöjd då man idag har börjat kunna sätta lite kraft på benet utan att de börjar skaka som träläktarn i arboga en fredagsmatch. Finns ju alltså hopp om att man kommer kunna gå någorlunda normalt i Karlskrona då.

Men men, jag planerar att dra nytta av benet och vara sjukskriven från jobbet även imorgon. Vi får se om det blir foten sen när man kommer tillbaka på måndag..

----

Dagens mest komiska är nog att Huokko nu är ny bloggare på Nyheter24.se och inleder sin karriär med att tala ut om sin lilla youtube-karriär, haha!

Inga kommentarer: