onsdag 12 mars 2008

Vem vare som sa att Borås skulle slå ut Björklöven? Vem va de som fick rätt? Som vanligt alltså pojkar.
Och ikväll blir de jävligt intressant att följa Borås - västerås. Fyfan va jag ska hoppas groteskt mycket på Borås! De är verkligen en fröjd för ögat att se Borås spela. Dom spelar precis på riktig carlsson-manér. Tight, diciplinerat och alla gör sitt jobb varje sekund de är på isen. Tänkt vad skönt om Bofors skulle kunna slå sig fram på det viset nästa säsong!

SM - slutspelet drog igång igår och det var underbart och se hur HV och färjestad gick på torsk direkt. Och efter att sett första omgången så vidhåller jag vekrligen de jag sa innan. Vinnaren mellan Modo-Timrå kommer va den klara guldfavoriten, outsidern blir vinnaren mellan färjestad - Frölunda. Dessutom är jag övertygad om att Djurgården skulle bli livsfarliga om de klarade sig igenom sin kvartsfinalserie. Känns dock som om jag nämt alla lag nu, men men, guldet kommer hamna i norrland eller Göteborg och alla bör se upp för ett slutspelshjärta likt de Skellefteå har!

Idag bloggas de bara hockey och de sista man skriver blir; Ge Messa, Östlund och Kindahl va de vill ha! Utan dom kan vi lika gärna lägga ner defensiven till nästa år!

Inga kommentarer: