onsdag 26 mars 2008

Igår fick man äntligen lyssna igenom Håkan Hellströms nya album och de är riktigt, riktigt bra!
Favoriterna hittills är 'Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din', 'Försent för Edelweiss', 'Tro och tvivel', 'För en lång lång tid' och 'Kärlek är ett brev som skickats tusen gånger'. Men de kan ju även bero på att de är just dom man hört flest gånger.
Riktigt bra texter är de iaf och dehär kommer bli underbart att få se och höra på PiP i sommar!

De ska ju även bli nytt bandsläpp till PiP under onsdagen här nu, och bara för att jag känner mig tvungen att chansa på vilka de kan va så säger jag Lordi. Haha, kom ihåg var ni hörde de först!

Intressant dag i hockeysverige imorgon. KHC lirar måstematch i kvalet, se till att vinn den nu!
Och SM-slutspelet är i ett intressant skede. Vinner Linköping hemma mot FBK så kommer Färjestad få de riktigt riktigt tufft mot köpegänget. Vore riktigt kul om Timrå kunde sätta dit HV igen, då kan de bli en riktigt rolig Semi-fight de!
Ryktena går även att Anton Gustavsson är muntligt klar för Bofors. De vore ett kanon förvärv de, kanske inte främst för de han tillför på isen. Även om jag tror han kan bli grymt bra med tiden!

Förresten, Cheap Monday William Grey Shine Jacket, jag måste ha den!!

Inga kommentarer: